Jak aktywować konto?

Zmodyfikowano dnia pon, 17 Kwi, 2023 o 2:19 PO POŁUDNIU

_____________________________________________________________________

Aktywacja konta

1. Znajdź wiadomość email – wpisz w wyszukiwarkę Twojej poczty elektronicznej hasło „TalentPoint";



2. Wybierz najnowszą wiadomość email, która przyszła na Twoją elektroniczną skrzynkę pocztową z systemu TalentPoint – zwróć uwagę na datę i godzinę, najnowszy email może być niekiedy umieszczony na końcu wątku;


3. Otwórz email;


4. Kliknij przycisk Aktywuj konto;

































 
5. Otworzy się nowa strona w przeglądarce internetowej z polem do wpisania kodu sms;


6. Na Twój numer telefonu przyjdzie sms z kodem, np.:


            "TalentPoint. Kod autoryzacyjny nr 1 : 63679592";


7. Przepisz uważnie kod i kliknij przycisk Potwierdź;


8. Pojawi się strona z polami do wprowadzenia nowego hasła:
































9. Wymyśl hasło, przy pomocy którego będziesz logować się do systemu TalentPoint.

Hasło musi spełniać następujące wymagania:

  • Od 6 do 24 znaków,
  • Co najmniej jedna mała litera (np. a, b, x, z),
  • Co najmniej jedna duża litera (np. A, B, X, Z),
  • Co najmniej jedna cyfra (np. 1, 2, 9, 0),
  • Co najmniej jeden znak specjalny (np. @, $, !, ?, #, &),


10. Wpisz to samo hasło w polach Hasło i Potwierdź hasło; 


11. Kliknij przycisk Potwierdź hasło. – Konto zostało aktywowane!


12. Pojawi się komunikat o nadaniu hasła, kliknij przycisk Zaloguj się. 


13. Pojawi się strona logowania TalentPoint.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł